12-та Міжнародна бізнес-зустріч для розвитку співпраці ритейлера та постачальника Food & NonFoodMaster-2021 і CatManMaster-2021 ПЕРЕНОСИТЬСЯ НА НОВУ ДАТУ 14 ТРАВНЯ В КИЄВІ!

У зв’язку з рішенням КМДА про посилення карантинних норм та введенням нових обмежень ми змушені змінити дату проведення 12-ї щорічної Міжнародної практичної конференції Food & NonFoodMaster-2021 і CatManMaster-2021: «Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників»

Нова дата проведення 14 травня 2021года!

14 травня 2021 року 12-та щорічна Міжнародна практична конференція Food & NonFoodMaster-2021 і CatManMaster-2021: «Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників», яка збере понад 400 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж і компаній-постачальників.

В цьому році ми поєднали відразу 3 ключових заходи для всіх рітейлерів і ТОП менеджменту 2021 року — FoodMaster, NonFoodMaster і CatManMaster на одному майданчику в м. Киев, вул. Василя Липківського, 1А (3 поверх) М. «Вокзальна» РК «Ультрамарин».

Організатор та ініціатор Головної події ритейл-індустрії України — TradeMasterGroup. Партнери конференції:

Офіційний партнер — Уманьпиво

ІТ партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу,
трансформаційний партнер – YouCoach;
партнер кава-брейків – Trevi;
консалтинг партнер – 4Service Group;
партнер-виробник харчових продуктів – Food Developer,
поліграфічний партнер – Паперовий змій.
Чайний партнер – MAY Украина
Партнер Асоціация «Парфумерія та косметика України»
Інноваційний Ритейл-Партнер — Foodex24
Фарро партнер – Кременчугмясо
Логістичний партнер – Global Logistics
CRM-партнер – YAYE
Інноваційний партнер — Олимп  УАК
Інноваційний партнер — ТОВ «АВК Конфекшінері»
HR-партнер – Work.ua

Конференцію підтримують більше 30 українських ЗМІ, Міністерство розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України, більше 30 топових спікерів-фахівців в Food & NonFood індустрії від наймасштабніших компаній — цю подію по праву можна називати найважливішою національною подією Року для всіх постачальників, виробників і рітейлерів нашої країни і ближнього зарубіжжя!

Ставши учасником події, Ви:

Обміняєтеся з іншими постачальниками і ритейлерами позитивним досвідом співпраці;
Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку товарів Food і Nonfood, тренди в категоріях;
На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти в «ногу» з ринком;
Отримайте нові ідеї та інсайда, які зможете застосувати на практиці у своїй компанії;
Проведете переговори і укладете договори про співпрацю в одному місці з більше ніж з 50 потенційними партнерами;
Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом з колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з вже існуючими партнерами;
Поліпшите комунікації і збудуєте конструктивний діалог з ритейлерами і дистрибуторами про співпрацю;
Познайомитеся з кейсами зарубіжних спікерів і досвідом формування асортиментного портфеля;
Чи зможете взяти участь в міні-виставці новинок виробників, а також з рішеннями для оптимізації бізнесу рітейлерів і постачальників,
Уявити Вашу компанію і новинки продукції в Галереї Новинок!

Програма конференції дуже насичена і буде проходити в 3 залах - «FoodMaster: Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників», «NonFoodMaster» і «CatManMaster: 10 ТОП практик впровадження категорійного менеджменту». У кожній частині конференції Вас чекають практичні кейси та найактуальніші теми від топових спікерів.

На конференції в першому залі «FoodMaster: Restart в партнерстві рітейлерів і постачальників» ділитися досвідом будуть ТОП-практики України та зарубіжжя.

Ірина Новікова, заступник Міністра Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України розповість учасникам одну з найважливіших тем 2021 року - як макроекономічні чинники впливають на мікроекономіку торгівлі України і фінансово-економічні показники компаній
У ролі спікера виступить комерційний директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK, Марина Забарило розповість про аналітику ринку, її тема виступу: «Актуальні тренди харчової галузі в 2021 році».
Марина Костроміна, Account Director Kantar в Україні стане спікером з темою «Як змінилося споживчу поведінку, як адаптувати бізнес до нової реальності».
Євген Тришин, Head of Q-Commerce, Glovo в своєму виступі торкнеться такі аспекти: Що таке Q-Commerce і чому вона стає найважливішою частиною діджіталізаціі в ритейлі; Бізнес-модель платформи в ритейлі; Український ринок - тренди; Моделі співпраці рітейлу і Glovo.
Спілка Автоматізаторів Бізнесу виступить з темою: «Як оптимізувати торговий і виробничий бізнес в 2021 році: автоматизовані системи управління підприємством».
Вікторія Шило, керівник відділу закупівель товарів FMCG, керівник проекту Фермерські Товари, поділиться інсайдами своєї компанії і виступить з темою: «Ексклюзивні тренди Ашан: смаки світу, веганство, фермерство».
Візьме фокус на тему «Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміна купівельних переваг» Дмитро Морозов, керівник управління по роботі з франчайзі «Миронівський хлібопродукт»
Олександр Нагорний, директор з виробництва та розвитку ТОВ «ФУД ДЕВЕЛОПЕР» докладно розкриє тему «Як стати інноваційною компанією на ринку. Розробка і виведення нових ТМ в Food індустрії ».
Максим Папка, директор з розвитку 4Service Group розповість про нові віяння на тему «Play4Sales - новий спосіб просування товарів»
Директор із закупівель мережі VARUS Олександр Погрібний в своєму виступі розкриє тему «Ефективні шляхи поліпшення комунікацій мережа-постачальник в нових умовах ринку»
Свій виступ на тему «Стратегія взаємовідносин з постачальниками АТБ» розповість Наталія Шаповалова, генеральний директор "АТБ-Маркет"
Станіслав Омельчук, директор з виробництва та Анастасія Олексієнко, КАМ компанії Уманьпиво розкажуть доповідь на тему «Пиво, яке ви заслужили!»
Валерій Кучеренко, CEO YAYE, ТМ поділиться тонкощами свого досвіду в доповіді на тему «5 стратегій зростання виручки продуктового бренду. Сертифікати автентичності та їх використання в продуктовому маркетингу »
Олексій Панасенко, Генеральний директор Billa / операційний директор NOVUS виступить з кейсом «Стратегічний ефект злиття двох провідних гравців ринку рітейлу»
Сергій Євтушенко, власник роздрібної мережі «Червоний маркет», який виступає модератором події вже кілька років.

У залі «CatManMaster: 10 ТОП практик впровадження категорійного менеджменту», ідеї для розвитку категорійного менеджменту представлять спікери з 3-х країн.

«Моделі категорійного менеджменту для мультиканального рітейлу» - так називається тема майстер-класу Ксенії Литвин, керівника департаменту централізації замовлень, ТОВ «Епіцентр К».
Гульфіра Крок, експерт з управління асортиментом і ціноутворенням в ритейлі з Ізраїлю, виступить онлайн з темою: «Структура роздрібного ціноутворення: сучасні підходи та технології».
Катерина Богачова - консультант по роздрібній торгівлі, консультує в галузі брендингу та мерчендайзингу, поділиться багаторічним досвідом у виступі на тему: «Управління простором торгового залу через викладки на основі ролі категорії»
Олександра Няміна, незалежний консультант по роботі з федеральними і локальними мережами СНД, розповість всі тонкощі підготовки ідеального КП на основі аналізу асортиментної матриці.
Володимир Бондарєв, керівник управління товарними запасами роздрібної мережі "ЖЖУК", виступить з темою «Аналіз ефективності асортиментної матриці через управління товарними запасами».
Розкриє учасникам тему «Маркетплейс, як майданчик розширення можливостей FMCG компанії» представник компанії "Май Україна" Мирослава Яковенко.
Олександра Закрасняна, комерційний директор Мережі будівельно-господарських супермаркетів 33м2 виступить зі своїм неймовірним доповіддю на тему «Як розвивати нову категорію товару в відсутності конкурентів?»
Олексій Тесленко, Комерційний директор Будинок іграшок зі свій мега актуальною темою «Трансформація моделі бізнесу в період корона-криз»
Сергій Цимбал, керівник департаменту навчання і розвитку персоналу «Епіцентр К» став модератором конференції CatManMaster-2021.

ЗАЛ-3. NonFoodMaster приготує для учасників теми, які турбують бізнес сьогодні, а саме:

Олександр Пащенко, виконавчий директор омніканальной роздробу «Алло» поділиться найпотаємнішими інсайтами компанії, а саме Ситуація по концепту великих гравців; Кейс Експрес доставка (кур'єрами з числа співробітників торгових точок); Кейс Алло Express; Кейс Експерт онлайн; Внутрішні факапи і зовнішні можливості.
Олена Остапчук, аналітик Pro-Consulting інформуватиме учасників по темі «Аналіз розвитку електронної комерції в Україні» і торкнеться такі аспекти як E-commerce в Україні та світі; Обсяги українського e-commerce; Вплив Covid-19 на український онлайн ритейл; Тенденції державного регулювання; Прогноз розвитку E-commerce в Україні, можливості та загрози для ринку електронної комерції.
Наступною ділитися досвідом для Вас буде Жанна Єнікеєва, тренер по трейд-маркетингу та мерчандайзингу Тренінгового Центру TradeMasterGroup. Вона розповість про ефективний мерчандайзинг для сучасних offline / online магазинів.
Ольга Вітомська, начальник відділу маркетингу та реклами мережі електроніки та побутової техніки «Фокстрот» розповість про саму інтригуючою темі «Нові стратегії зростання рітейлу: канали та інструменти для залучення Z-покоління (в розрізі ребрендингу)».
Юрій Кузьмяк, Експерт ринку DIY з 20-ти річним досвідом роботи в Україні та за кордоном дасть привід задуматися своїм виступом на тему «Омніканальность - модний тренд чи життєва необхідність?»
Учасникам буде цікаво почути тему «Як працює косметична галузь в умовах перехідного періоду» від Івана Шершенюк, Голови НТК Асоціації «Парфюмерія та Косметика України»
Владислав Савченко, засновник першого продуктового онлайн супермаркету з доставкою Foodex24 поділиться історією успіху своєї компанії з темою «Як створити онлайн супермаркет за 2 тижні і стати монстрами фуд ритейлу за рік»

Також в рамках заходу учасників чекають Спецпроекти:

- Столи переговорів в форматі "Мережа - постачальник". Це унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 12 років взяли участь більше 5500 постачальників України та зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)
- Вручення Національних премій «Retail in-Ukraine 2021» і «Made-in-Ukraine 2021». Національна Премія для рітейлерів «Retail in-Ukraine 2021: кращий партнер року» та Національна Премія для виробників FMCG-товарів "Made-in-Ukraine 2021: кращий партнер мережі».
- Галерея новинок і виставка постачальників рішень і послуг для ритейла.

В рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та ближнього зарубіжжя! Кожен учасник - виробник може подати зразки кращих проектів для подання на полицях Галереї Новинок. Серед учасників виставки в цьому році: Вітал Фудз, Дарпак, Уманьпиво, Фуд Девелопер, Герчак, АПП Трейд, Індічка, Наша Сила, Луцьк Фудз, Арт-Пресс, Мейсон Трейд, Shelfy, Грандекс, Хелсі Фарм, Гурмандіз, Молочна Слобода, ТМ добра Вечеря, Соломія, Треві, Новотроїцький РКЗ, GFSGROUP, Кіровоградський завод вагодозуючого обладнання, КФ Меркурій і ін.

Встигніть забронювати квиток на найважливіший захід РОКУ для Food рітейлу до 1 квітня за зниженими цінами.

Переходьте за посиланням і забронюйте Ваше місце прямо зараз! Онлайн-реєстрація.