Неконкурентоздатність української продукції на зарубіжних ринках  — це міф

News-12До такої думки прийшли українські промисловці, які зібралися у рамках засідання комітету підприємців ринку товарів та послуг у ТПП України. У заході прийняли участь віце-президент Палати Олена ПОДОЛЄВА, а також представники цілої низки галузевих бізнес-асоціацій.
Голова комітету Олександр Бородиня зазначив: «Будь-яка наша продукція, яка конкурентоздатна на українському ринку, може достойно конкурувати за якістю і ціною і у Європі. Те, що ми не можемо вийти на європейський ринок  — неправда. Раніше ми просто цього не дуже бажали, адже у нас були доступніші ринки, зокрема ринки СНД».
Олександр Бородиня також наголосив, що освоєння зарубіжних ринків неможливе без співпраці із Торгово-промисловою палатою України, яка з свого боку активно сприяє налагодженню контактів із закордонними партнерами.
Серед основних проблем ринку України промисловці окреслили такі, як недобросовісна конкуренція, незахищеність інтелектуальної власності, контрабанда, демпінг та дезінформованість щодо ризиків, які несе для бізнесу Угода про Ассоціацію з ЄС. Актуальними завданнями для учасників ринку наразі є також просування бренду «made in Ukraine» на зовнішніх ринках, підвищення конкурентоздатності продукції.
На наступне засідання Комітету заплановано винесення на розгляд двох злободенних питань, розв’язання яких стоїть наразі найгостріше, а саме пошук шляхів впровадження європейських технічних стандартів та повернення Криму, як ринку збуту, для України.



Комментарии (0)